terapi melepaskan tekanan..

tension..
tension..
tension..

yeahh.. apa kau buat kalau berada dalam tekanan ehh??
baru2 ini..
tak adalah baru..
lama lah jugak..
aku berada dalam keadaan sedikit tertekan..
mana taknya assignment berlambak2 kot..
sabar jelah aku..

first..
aku akan cuba mengeluarkan semaksimum mungkin air mata yang boleh..
yeahh.. itu ja yang aku reti..
hehehe..
lepas tuh, mulalah bagi kesan kat aku..
sekit kepalalah.. 
rasa nak demam lah..
kesimpulannya.. diri sendiri yang kena balik..
parah2..


kalau tak jadi jugak..
aku akan pasang lagu kuat2..
dan nyanyi sepenuh hati..
maaf kepada orang sekelilingnya..


lepas tuh..
aku akan update blog aku tentang tersebut..
yeahh.. kat sapa lagi yang aku nak bising..
even.. aku cerita kat best friend aku pun..
its only release half of it..


kemudian..
aku akan keluar berjalan2..
menghirup udara yang segar..
udara yang segar supaya dapat menyegarkan otak..
kononnya lah kan..
hehe..
kalau tak menghirup udara..
pergi buang DUIT..
waaahh.. bagus gila punya terapi..
huhu..

selalunya, terapi akan berakhir di situ..
3 step yang perlu diambil..
dan insya-Allah..
aku akan kembali okay..

tetapi baru2 ini..
aku perlu mendapatkan terapi tambahan..
pa lagi..
cari coklat cadbury dairy milk..
habis semuanya aku makan..
dan.. aku berjaya untuk stabilize kan diri..

p/s terapi tambahan.. orang sekeliling juga penting.. 

inilah hasilnya.. berjalan2 di tasik UTM..
sambil snap gambar..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..