dinnet KTRNet~

semalam.. aku join dinner KTRNet..
salah satu persatuan di KTR..
yang peliknya..
camna pula aku boleh terjoin nehhhhh?????
erkkkkk..
aku bukannya rakyat KTR..
dan aku lagilah tak ada kaitannya dengan KTRNet neh..
huhu..

well..
aku mendapat undangan khas dari pengarah program..
haha..
undangan khas pon..
still kena bayar..
huhuhu~
RM16/seorang..

dengan temanya masqurate..
alaa2 topeng gitu..
hehe..

petang sebelum kejadian..
barulah terkinja-kinja nak cari topengnya..
nasiblah jumpa satu..

overall..
aku suka makanan dia...
yummm..
sedap2..
nasi tomato..

tapi..
untuk dinner tuh..
banyak yang perlu diperbaiki..
mungkin itu pertama kali mereka menganjurkannya..
tapi BANYAK sangat kelemahannya..
tapi, aku ni hanyalah orang luar..
apalah HAK untuk berkata bukan..
hehe..
harapnya AJK pelaksana menyedari akan kelemahan tersebut..

aku bersama geng aku..
cabut awal..
hehe..
well.. 
tapi kami snap2 gambar..



okay.. ini saja gambar yang diupload..
mak pesan.. jangan upload gambar banyak2..
hahaha..
bila masa pula mak aku pesan..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..