12 days to go...

Assalammualaikum...

12 hari saja lagi..
untuk pulang ke pangkuan keluarga..

ahhh.. sudah tak tertahan rasanya hati..
rindu penang!!!

ingin lari dari semua kesibukan ini..

tapi pasti..
banyak perkara yang perlu diselesaikan pulang nanti..

cuti untuk lebih kurang 6 minggu..
yeahhhhhh..
nak bercuti sepuas-puasnya..
nak makan sepuas-puasnya..
nak bersosial sepuas-puasnya..
terasa sangat seperti tak bebas di sini..
sob3..

tapi sebenarnya..
ada satu perkara yang merungsingkan di fikiran..
sama ada betah atau tidak..
aku tidak pasti..
untuk bertemu..
rindu jangan dikata..
amat sangat..
tapi bila mendapat tahu tentang perkhabaran itu..
aku sangat rasa tidak senang..
aku tau.. tak bagus untuk berperasaan sebegitu..
tak apalah..
biar masa yang tentukan segalanya..
biar Allah yang menetukan perjalanannya..

apa2 pon..
cuti ini..
aku nak ENJOY!!!!
beberapa perkara sudah aku rangka kan..

doakan aku pulang dengan selamatnya..
insyaAllah..
ameen..


Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..