I am home...

Assalammualaikum..

dah beberapa hari baru nak menaip..
haishhh..
ni lah masalahnya bila malas menguasai..

alhamdulillah..
saya selamat tiba semula di Penang..
selama hampir 10 hari saya meninggalkan Penang dan tanah air..

alhamdulillah..
perjalanan dipermudah kan Nya di sana..
satu kenangan yang entah bagaimana nak ditafsirkan..
apapon.. syukran to my mom..
yang sudi mensupportkan saya..
kalau tak jenuh lah nak tunggu mahram yang bawa kan..

percutian di Tanah Suci..
madinah dan mekah..
dan InsyaAllah juga bukan sebarang percutian..
percutian yang disertai dengan penyucian jiwa..
tak tergambar perasaan apabila menjejakkan kaki di dua tanah haram..
subhanallah.. alhamdulillah..
lagi tak tergambar perasaan apabila Kaabah berada di depan mata..
sebak sungguh..

terima kasih juga kepada krew Saudi Arabia Airlines..
yang menerbangkan kami sekeluarga..
dan kepada Tabung Haji Travel & Tours..
di atas pakej umrah anda..


diizinkanNya..
InsyaAllah akan bertemu lagi..

full episode akan dipublish ikut suka hati tuan dia bila dia rajin.. haha..

btw.. dikesempatan ini..
takziah ke atas sahabat saya..
yang telah kehilangan ibunya..
sungguh saya mendapat berita di malam hari ketibaan di Penang..
menguatkan hati dan badan menziarah nya di hari kemudian hari ketika diri masih jetlag..
Innalillahi wa innalihirajiun..
daripadaNya kita datang.. kepadaNya juga kita kembali..
apa2 pun saya telah spend days dengan beliau..
dan saya tahu sahabat saya seorang yang tabah.. ^_^

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..