janji seorang kawan..

"andai diberi peluang..
saya nak jadi teddy bear kepada kawan saya..
selalu disisi  ketika nangis dan ketawa..
andai saya rosak dan dibuang..
tak apa..
janji saya tak buang kawan saya"
ayat tuh dicilok ok.. bukan aku yang reka.. hehe~

yupp.. betul ayat tuh..
aku sangat mementingkan nilai persahabatan..
bagi aku nilainya sangat tak ternilai..
lebih2 lagi dengan mereka yang sangat aku rapat dan sayang..
sangat2 tak ternilai persahabatan itu..

tak kisahlah seberapa kali mana pun disakiti..
tak kisahlah seberapa banyak mana air mata itu mengalir..
tak kisahlah seteruk mana suatu pergaduhan itu..
aku sekali kali tidak akan memutuskan ikatan suci itu..

biarlah sekiranya aku yang dibuang..

aku ada janji yang perlu ditepati..
janji dengan diri sendiri..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..