kenapa eh aku buat blog..

ermm.. maaflah yek..
sekarang neh emosi aku agak kurang stabil..

kadang2 aku terfikir kenapa aku buat blog..
yang aku tau untuk meluahkan apa yang aku rasa..
emosi aku.. pendapat aku..

tapi adakalanya..
aku rasa aku tak mampu untuk mencoretkan apa yang terbuku di hati aku..
aku ingin sangat meluahkan apa yang terbuku..
tapi.....
apa pula tanggapan mereka yang berkenaan..

bukannya aku tagihkan simpati..
cuma untuk melegakan hati ini..
menghilangkan kegusaran hati..

** agak jiwa kacau sekarang.. entahlah..
terasa hati?? entahlah..
biarkanlah saja..
semuanya pasti akan kembali seperti sedia.. 

Comments

  1. hikhik...belog ni ikut kite...
    kalau nak buat ikot mood, buat la..
    kalau buat bile free pon buat la...
    xsemua org buat sebagai kerjaya...
    satu cara untuh luahan perasaan jugak...
    kalau xsuke xyah bace..
    bole tak mcm tu?? ehe

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..