jumlah kerugian..

Assalammualaikum..

malas dah nak up dalam english..
huhuhu..
rasa macam suck ja..

tapi rasa macam pelik ja up dalam bm..
huhu..
biaq pi lah..

okay then..
aku nak jumlah kan kerugian yang aku alami..
ohh ya.. bukan mengharap kan simpati atau ehsan..
just as a pre-caution step tuk semua orang..
so that tak buat benda tu..
tapi kalau benda dah jadi..
nak buat camna kan..
bukannya kita sendiri nak hilang kan dia..
betul tak.. huhu..

kerugian pertama..
duit dalam purse.. almost 350 (sebab baru lepas cucuk)
harga purse... 15 kot (actually purse yang aku suka dan sayang)

kerugian kedua..
denda mykad.. 110
denda lesen.. 20
buat gambar pasport baru.. 13
denda bank cimb.. 12..
denda bank bsn.. 12 (deduct dari akaun)
denda bank rhb.. XX (sebab mengada sangat tak bagi aku buat)

so.. kerugian pertama... 365
kerugian kedua.. 167

kerugian pertama + kerugian kedua = 532
jumlah kerugian = hampir sebulan gaji

ouchhh.. tak nak hilang dah..
tapi bukannya aku sengaja bagi hilang..
sob3~

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..