berakhirlah kisah mereka..

Assalammualaikum..

tanggal 26 ogos..
12.05 tengahari..
di kelas 5 Neptun..
berakhirlah kisah aku dan mereka..
kisah aku dengan SKBL..

3 bulan aku menaburkan bakti..
3 bulan aku bertahan..
3 bulan aku menahan sabar..
3 bulan aku menimba pengalaman..
3 bulan yang cukup bermakna..
dan..
3 bulan yang akan menjadi ingatan..

meski hendak dibezakan dengan sekolah sebelumny..
sekolah ini sangat menguji aku..
tapi.. alhamdulillah aku masih lagi boleh bersabar..
dan alhamdulillah aku masih lagi tidak berganjak dengan cita2 aku..

harapnya sepanjang 3 bulan itu..
walau tidak secekap guru mereka yang sebelum ini..
mereka beroleh sesuatu..
seperti mana aku peroleh daripada mereka..

** dah 3 bulan dan dah tamat.. gaji bila nak masuk neh.. huhu..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..