aku diobserve~

4 Ogos 2010..

pn norhasyimah.. selaku guru pembimbing memantau proses pengajaran aku.. kelas 1 UPM.. satu perkara yang sangat menarik aku dapati.. guru pembimbing aku masuk agak lewat sedikit.. kira2 5 minit.. semasa proses pengajaran berlaku, biasalah ada bunyi2 dok sembang lagi.. tapi cukup amanlah kiranya bagi aku.. TETAPI setelah cikgu aku menjejakkan kaki ke kelas, tiba2 jek kelas jadi sunyi sepi.. suatu kelainan yang amat sangat.. terasa bahagia sangat2.. haha.. so, secara tak langsung.. proses pengajaran menjadi smooth jek.. hehehe.. thanks to student 1 UPM.. ;)

5 Ogos 2010..

prof dr najib.. selaku pensyarah pembimbing pula memantau aku.. preparation yang habis mantap dibuat.. sampai tak tido malam.. lepas subuh baru tido.. penat gila rasanya.. tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. cuma di hujung2 ada yang terslack sedikit.. kelas yang pada mulanya kononnya macam boleh kawal.. tapi, bila saja suruh masuk kumpulan.. cissss.. BISING nak mampos.. sampai aku hampir hilang kawalan.. setelah perbincangan dibuat dengan pensyarah setelah selesai pemantauan.. ternyata banyak lagi yang kena baiki.. terutama sekali kawalan kelas.. nak buat macam mana.. kelas 1 UPM tuh adalah kelas tingkatan 1 yang paling susah untuk dikawal sebenarnya.. sabarlah hati..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..