tiba masanya untuk perubahan...

semasa seminggu di dalam dunia perguruan ini.. cewaahhh.. banyak betul dugaannya.. iyelahh.. inilah pertama kali baru didedahkan dengan dunia sebenar perguruan.. karenah guru2nya.. dan lebih2 lagi karenah student2nya..

seminggu ini juga.. banyak yang telah aku belajar.. dan banyak perubahan yang harus aku lakukan.. masa praktikal inilah untuk mempraktikkan apa yang telah belajar.. lebih2 psikologi student..

aku berharap agar minggu yang akan datang ini lebih baik daripada minggu sebelumnya.. dan aku akan menjadi lebih tabah dalam melayani karenah student2nya.. dan juga, aku berharap aku dikurniakan kesabaran yang tinggi sepertimana kebiasaannya.. dan aku juga berharap, aku dapat membetulkan beberapa things dalam diriku ini..

pertama sekali.. no yelling in the class..
second.. sentiasa positif dengan apa yang student buat..

dan aku berharap aku dapat menjadi seorang guru yang layak bergelar guru.. dan semoga aku akan menjadi lebih tabah.. insya-Allah..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..