Final Exam.. Just Around The Corner...

nampak gayanya, hanya tinggal SEMINGGU sahaja lagi kuliah.. lepas tuh, REVISION WEEK.. lepas tuh, 3minggu untuk bertarung dengan kertas2 peperiksaan..

tak sangka, begitu cepat sekali masa berlalu.. rasanya macam baru saja lepas masuk semester baru.. tengok2 dah nak periksa..

azam baru pada awal semester pon rasanya hanya tinggal azam sahaja.. disebabkan kejar due assignment yang berlambaklah, aku terlupa sangat-sangat pada azam awal semester.. jadual periksa dah keluar, barulah nak mencari semula azam yang telah hilang itu.. aku harap, masih ada masa lagi.. huhu.. takut sangat-sangat.. azam untuk DEAN LIST.. sama ada aku harus lupakan atau usahakannya..

apa-apa pon, aku tau aku tak boleh menyerah awal2 kan kan kan.. tapi, tuhlah....... payah untuk ditafsir dengan kata-kata.. dan harapnya revision week neh taklah setension revision week yang lepas.. ;)

jadual periksa nantlah ek aku boh.. malas nak pi salin.. hehehe

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..