SELAMAT HARI RAYA!!

hari neh dah masuk raya ke-10.. anyway, aku still nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidliftitri.. lambat pon xpa.. asalkan aku wish.. hehehe.. dan aku minta ampun dan maaf kepada sesiapa yang aku ada buat salah.. sama ada secara langsung ataupun tidak.. sama ada aku ada lukakan hati ka, mengguriskan hati ka, buat risau ka, marah ka atau apa-apa sewaktu dengannya.. aku gak minta dihalalkan pa yang pernah aku makan atau minum..

specially tuk kawan-kawan aku kat UTM.. geng aku.. dayah, sherry, aida, seha, safia dan salwa.. aku minta maaf yek kalau ada apa2 salah.. dan tak lupa tuk roomate aku, najua, aku minta maaf sekali lagi untuk apa yang dah berlaku dan aku harap kita boleh lupakan semua tuh..

hurmmm.. tak lupa gak kawan2 aku dulu yang kat sg ara, almashoor dan KMPP.. terlalu ramai tuh aku sebutkan.. dan semoga persahabatan kita akan kekal.. :) rindu sangat kat deorang..

dan specially tuk yang someone very special.. haha.. (wat skandal plak kat sini).. orang yang aku maksudkan sepupu aku dengan best friend aku.. sorry 4 those things i did.. 4 hurting u, 4 scolding u.. 4 not care 2 u.. 4 not being there 4 u.. im very sorry.. and im trying to be the best for all of u.. and thanks too..

hurmm.. raya kali neh aku raya kat Muar, Johor.. hurmm.. smggu raya, smggu tuhlah xmelekat kat rumah.. raya ke-2 aku balek Kulai, Johor.. rumah bapa aku plak.. dan dari situ aku terus balek ke UTM.. huhu.. aku xbalek rumah pon.. nak balek Penang!!!!!!! tapi seriusly, raya kali neh xbes.. huhuhu.. xjalan sangat.. huhuhu..

hurmm.. pa pe pon.. dah selamat raya pon.. dh msuk balek pon.. and now my focus is on the final exam yg tnggal sbulan jek lg.. OMG!! huhu..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..