flower gurl..


15-19 ogos merupakan hari konvokesyen di UTM.. selama 5 hari nehlah rakyat UTM menghabiskan duit kat pesta konvo.. hahaha.. agak kopak ah gak.. tengok baju2 dengan tudung2.. huhu..

persatuan mahasiswa pendidikan (PMP) telah berjaya mendapatkan hak untuk membuka gerai untuk jual bunga.. bermula 17hb sampai 19hb..


naseblah aku bukan under exco yang terlibat.. so aku tak termasuk dalam proses pengurusan.. tapi, sebagai exco dalam PMP aku diminta untuk jaga gerai.. so, memandangkan jadual aku agak ketat.. tak lama lah aku jaga.. hari selasa pukul 4 sampai 6.. kemudian, hari rabu pagi2 buta lagi aku dah kena menapak kat situ.. disebabkan kesian kat akak2 tuh.. aku dengan roomate turun padang..

aku rasa aku boleh jadi gila ahh jugak jaga gerai tuh.. lebih2 lagi bila masa mereka neh keluar dari dewan.. penat tak terlayan.. harga plak jatuh gila-gila punya.. macam2 kerenahlah gak yang membeli neh.. mintak tawar gila-gila.. sabar jelahh.. dan paling tak boleh tahan bergaduh harga dengan gerai lain.. hahaha.. tak pernah aku bayangkan yang aku boleh buat keja camtuh.. huhu..

tapi, pa yang aku dapat.. aku dapat semangat baru.. rasa macam nak grad dengan first class.. iyelahhh, dapat medal.. huhuhu.. tapi ntahlah.. rasa cam mustahil.. tapi tak semestinya kan.. huhu..

Comments

  1. aaaaainaaaaaa!!!!!!!!!!!
    nak3 teddy bear itu..
    insyaAllah 2012 nih hg dah bley bg kat aku...
    yay..hik3... =D

    ReplyDelete
  2. xnk bg kat hg.. huhu.. ak xkeja lg ahhh..

    ReplyDelete

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..