subahat?

Assalammualaikum..

gosip terhebat sedang marak di bilik guru..
tentang housemate aku dan seorang guru..

dan aku menjadi mangsa..
dikorek cerita..

aku akur..
aku bukan siapa2 untuk membuka cerita mereka..
kebanyakkannya aku hanya simpan saja..

dan paling mendukacita..
aku dikatakan bersubahat..

beratnya beban yang aku rasa..
menyimpan segala cerita..
dan ini sekarang..
aku dikatakan bersubahat pula..

sabar ja la..

aku dah penat sebenarnya dengan ini semua..
sungguh!! penat sangat..

mengharapkan semua ini akan berakhir dengan cepat..
aku sudah terlalu letih untuk berdepan dengan ini semua..
dah penat untuk dikatakan bersubahat sekali..
dah penat untuk melihat semua ini..

aku hanya mampu doakan yang terbaik untuk mereka..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..