salam aidiladha

Assalammualaikum..

waaahh.. lama rupanya tidak membuat kemunculan disini..
almaklumlah.. sibuk..
cissss..

rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan..
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..
semoga kita mendapat ibrah daripada kisah qurban nabi ibrahim a.s dan nabi ismail a.s

ini juga merupakan kali pertama aku merayakan aidiladha di perantauan..
aisehhh.. perantauan..

alhamdulillah..
aku menyambutnya dengan meriah di bumi ini..
tak adalah meriah mana pon..
tapi sekurang-kurangnya aku meraikan dengan rendang, lontong dan juga laksa penang..
kau hado?
hahaha..

terima kasih kepada housemate yang sudi berganding bahu..
menyediakan juadah di pagi raya..
sekurang2 nya tak ada lah aku terliur..

kedua ibubapa aku meraikan aidiladha di Johor..
pasti gamat dan meriah..
itu aku pasti..

terbit rasa rindu..
sabarlah hati..
tidak sampai sebulan saja lagi..
semoga Allah mempermudahkan semuanya..
:)

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..