Skip to main content

just visited KMPP..


td bru jek lpas anta adk ak blek kmpp.. dh lma ak xmsuk sni.. rpa2ny dah 2thn ak tnggalkn kmpp neh.. aisehh.. mla lah ak tringt msa ak kat kmpp.. terhnyut sat ak rsa..

rndu sgt ngn geng ak.. faizah.. ema.. put.. zati.. ngn hanis.. i really2 miss them.. ema, still skali ngn ak kat utm.. so, leh lg jmpa.. zati kat uitm shah alam.. ak jrg cntact ngn dy.. dy salu cntct ngn ema.. tp pape hal ak akn tau gak dr ema.. hahaha.. hanis ngn faizah.. msg2 kat utp ngn usm..
deorg neh salu mnyepi jek.. put plak skrg kat ukm.. i really2 miss her.. sem 2, ak salu stdy ngn dy.. lgpn dy aras bwh ak jek.. dy
struggling wif architacture kt sna.. dnt know whether dy leh survive ka x.. i really hope dy leh survive for 5 years not 3 years.. sian sgt kt dy.. byk prob.. ak pn xdpt nk tlg.. msa ak dpt bnus bfdei pn.. sat jek ak kol dy.. ak tgah struggle ngn mggu test.. huhu.. so.. sat jek ak mndgr dpt dgr luahan dy.. ak agk tkilan cket bila xdpt nk bwk deorg dtg rmah ak.. ak dh plan baik pny.. tgok2 da jek..

just ak smpat bwk izzati ngn ema pusing2 kat quensbay jek.. tuh pn deorg dtg sni.. but i really hope one day ak leh bwk deorg kat rmah ak..

hurmmm.. best msa matrik dlu.. xdklah setensen kat u.. pas2 p cri gdoh ngn dak laki.. hanif, izzat ngn adli.. hehe.. ak xleh lupa yg ktorg gadoh psl poligami ngn dak laki.. hahaha.. gila tul.. smp ckgu pn msuk cmpur skali.. hahaha.. pas2 leh plak ktorg usik adli.. da awek xnk bgtau.. smp ksdah, dok sgan ngn ktorg.. hahaha..

den kt kmpp gak.. ak mla rapat ngn kazen ak sorg neh..
syawal.. ktorg xrapat sbnrnya.. iyelahh.. dy jrg blek rmah atok.. tp kt kmpp kmi jd rpat.. sbbny.. dy pn dpt sma ngn ak.. so, scra xlgsg dh mrptkn hbngn kkluargaan.. cewahh.. haha.. so, bla blek kmpg.. ak xlah borink nnt.. hehe.. anyway, ak plak rsa cm ak kna jga dy kat stu.. hehehe.. da2 jek dy..








and smthg happend too at kmpp.. ak dpt blek best fren ak.. nad.. afta i let her go.. haha.. stupid thing.. smthg happend there and only both of us know.. i really hope we can still stay as best fren.. :P



kmpp mean a lot to me.. huhu.. hopefully i cn survive at utm too..

and i really mizz my geng.. huhu.. hope we can meet again one day.. ;)

Comments

Post a Comment

ada apa2 yang nak dikongsikan.. diluahkan.. atau apa2 jek.. silakan~

Popular posts from this blog

kelas relief..

hari ini aku nak berkongsi pengalaman aku selama 3 bulan menjadi guru praktikal.. aku nak berkongsi tentang kelas relief.. tahu kan, kelas relief ini, guru-guru dikehendaki untuk masuk ke kelas yang kelas tidak ada guru.. sama ada guru tersebut berkursus, cuti atau ada hal-hal tertentu..

masa dulu sekolah, cukup seronok kan kalau cikgu tak datang.. dan kita boleh buat suka hati.. kalau ada cikgu yang jaga masuk pun, kebiasannya akan disuruh buat kerja sendiri.. betul tak?? hehhee~


setelah menjadi guru praktikal.. aku merasakan cukup FOBIA dengan kelas relief.. malas betul nak masuk kelas dan menjaga kelas tersebut supaya tidak bising.. iyelah, aku pun pernah merasai masa mereka pada dahulu kala.. sekiranya guru mereka ada meninggalkan kerja, senanglah sikit nak menjaga pelajar-pelajarnya.. kalau tidak, jenuhlah.. tuntutan disekolah yang aku praktikal mengkehendaki guru-guru mengadakan aktiviti bersama pelajar.. aku sering saja menyuruh mereka membuat kerja masing-masing.. hahahaha!! k…

perbezaan PRU 13 dan PRU 12 mengikut parti (parlimen)

Assalammualaikum..
nampak gayanya masing2 sudah mengetahui keputusan PRU 13.. tahniah kepada yang telah menang.. dan yang kalah jangan putus asa.. cuba lagi PRU 14.. heeee..
okay.. di sini saya hanya hendak membuat perbandingan parti yang menang.. dan sila analisis sendiri.. hehehe...

klik SINI untuk peringkat DUN
PRU 12PRU 13P1PADANG BESARBNBNP2KANGARBNBNP3ARAUBNBNP4LANGKAWIBNBNP5JERLUNBNBNP6KUBANG PASUBNBNP7PADANG TERAPPASBNP8POKOK SENAPASPASP9ALOR SETARBNPKRP10KUALA KEDAHPKRPKRP11PENDANGPASBNP12JERAIPASBNP13SIKPASBNP14MERBOKPKRBNP15SG PETANIPKRPKRP16BALINGPASBNP17PADANG SERAIBEBASPKRP18KULIMBEBASBNP19TUMPATPASPASP20PENGKALAN CHEPAPASPASP21KOTA BHARUPASPASP22PASIR MASBEBASPASP23RANTAU PANJANGPASPASP24KUBANG KERIANPASPAS

senarai tampal??

ehem.. budak2 UTM sekarang neh tengah kecoh dengan SENARAI TAMPAL.. yeah.. senarai tampal.. gerun.. gerun.. gerun..
apa2 pun senarai tampal.. kau keluar ka tak.. aku tak kisah langsung.. huhu..
aku tak nak tengok kau lagi.. even result yang sebenar pon aku tak nak tengok.. huhu.. sendiri tau resultnya akan teruk.. sendiri juga tak nak terima hakikat.. aishhhhh~ parah2..
yang pasti sila JANGAN tanya aku apa RESULT aku. itu sahaja yang aku nak bagitau.. thank you~