Skip to main content

jiwa ku kacau..

ntahlah.. 2,3 hari neh.. jiwa ak agk kaco lah gak.. ntahlah knapa.. PMS kot..
mmg mykitkn tul klu PMS.. senggugut xpalah gak.. neh jiwa kaco plak.. bnci ak..

nk kurgkan rsa jiwa kaco neh ak kuarlah hrtuh tgok cte 2012 ngn nad ngn syark.. ceh, blek tuh sma jek.. tp cte tuh oklah.. ak tringt cte tuh cam cte nabi nuh.. ya kot.. (klu salah btulkan).. yg mna dy bina bahtera tuk mghdpi banjir yg bsar.. dy msukkan sgala haiwan2 ngn org yg mukmin.. haa, lbih kurglah cte 2012 neh.. dy bina 3kapal yg bsar.. actually da 5.. tp da msalah.. xdpt gna.. agk mnakutkan gak tgok cte neh.. bila deorg hny mampu tawakal jek bila nmpk air yg tnggi gila.. (tsunami lah krany) so, leh tahanlah..

pasneh plak nk tgok cte new moon.. nk tgok ngn spa pn xtau.. huhu.. senario pn mcm best, my spy yg akn kuar pn cm best.. mampos cmneh.. huhu..

neh nk blek kmpg.. smnggu kot.. oh tdak!! kmpg kat jhor.. ak sngguh borink.. dhlah stdy pn kat jhor.. huhuhuhu.. :((

dhlah mlas ak nk pk.. pape jelah..

anyway, congrats to my lil bro kt KMPP dpt 3.9
oh tdak, ak klah.. ak pn dlu first sem 2pointer jek.. huhu.. sdih!!

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

hari ini aku nak berkongsi pengalaman aku selama 3 bulan menjadi guru praktikal.. aku nak berkongsi tentang kelas relief.. tahu kan, kelas relief ini, guru-guru dikehendaki untuk masuk ke kelas yang kelas tidak ada guru.. sama ada guru tersebut berkursus, cuti atau ada hal-hal tertentu..

masa dulu sekolah, cukup seronok kan kalau cikgu tak datang.. dan kita boleh buat suka hati.. kalau ada cikgu yang jaga masuk pun, kebiasannya akan disuruh buat kerja sendiri.. betul tak?? hehhee~


setelah menjadi guru praktikal.. aku merasakan cukup FOBIA dengan kelas relief.. malas betul nak masuk kelas dan menjaga kelas tersebut supaya tidak bising.. iyelah, aku pun pernah merasai masa mereka pada dahulu kala.. sekiranya guru mereka ada meninggalkan kerja, senanglah sikit nak menjaga pelajar-pelajarnya.. kalau tidak, jenuhlah.. tuntutan disekolah yang aku praktikal mengkehendaki guru-guru mengadakan aktiviti bersama pelajar.. aku sering saja menyuruh mereka membuat kerja masing-masing.. hahahaha!! k…

perbezaan PRU 13 dan PRU 12 mengikut parti (parlimen)

Assalammualaikum..
nampak gayanya masing2 sudah mengetahui keputusan PRU 13.. tahniah kepada yang telah menang.. dan yang kalah jangan putus asa.. cuba lagi PRU 14.. heeee..
okay.. di sini saya hanya hendak membuat perbandingan parti yang menang.. dan sila analisis sendiri.. hehehe...

klik SINI untuk peringkat DUN
PRU 12PRU 13P1PADANG BESARBNBNP2KANGARBNBNP3ARAUBNBNP4LANGKAWIBNBNP5JERLUNBNBNP6KUBANG PASUBNBNP7PADANG TERAPPASBNP8POKOK SENAPASPASP9ALOR SETARBNPKRP10KUALA KEDAHPKRPKRP11PENDANGPASBNP12JERAIPASBNP13SIKPASBNP14MERBOKPKRBNP15SG PETANIPKRPKRP16BALINGPASBNP17PADANG SERAIBEBASPKRP18KULIMBEBASBNP19TUMPATPASPASP20PENGKALAN CHEPAPASPASP21KOTA BHARUPASPASP22PASIR MASBEBASPASP23RANTAU PANJANGPASPASP24KUBANG KERIANPASPAS

senarai tampal??

ehem.. budak2 UTM sekarang neh tengah kecoh dengan SENARAI TAMPAL.. yeah.. senarai tampal.. gerun.. gerun.. gerun..
apa2 pun senarai tampal.. kau keluar ka tak.. aku tak kisah langsung.. huhu..
aku tak nak tengok kau lagi.. even result yang sebenar pon aku tak nak tengok.. huhu.. sendiri tau resultnya akan teruk.. sendiri juga tak nak terima hakikat.. aishhhhh~ parah2..
yang pasti sila JANGAN tanya aku apa RESULT aku. itu sahaja yang aku nak bagitau.. thank you~