Syukur Ramadhan kali ini

Assalammualaikum...

Alhamdulillah puasa kali ini dua minggu di rumah..
Dan dua minggu lagi di perantauan..
Aisehhh.. hahaha

Apa-apa.. syukur Alhamdulillah..
Puasa kali ini, aku dapat berbuka bersama kedua ibu bapa aku..
Dan kebetulan masa yang sama..
Adik aku yang di rumah kena outstation untuk 2 minggu..
Ngam2, selepas puasa ke dua dia bertolak..
Dan aku sememangnya sudah sampai di rumah..
Dan ngam2 adik aku pulang pada Sabtu nanti..
Dan aku pulang pada Ahad nanti..

Sungguh indah percaturan Allah..
Dapat lah juga aku memeriahkan Ramadhan kedua ibu bapa aku..
Kalau tak.. dorang berdua lah tu..
Kesian juga laa..

Apa-apa pun...
Semoga Ramadhan kali ini dapat dipenuhi dengan amal ibadat kepadaNya..

Sekian..
Wassalam ~

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..