Menulis Semula?

Assalammualaikum..

Comeback??
Rasanya dengan kepesatan aplikasi macam2..
Blogger ni hampir dilupakan..
Aku lah tu.. hihihi

Well, sejak ada Facebook dan Instagram..
Mostly akan update kat sana..
Dan kat sini konfirm kurang dah yang rajin update..
Still aku salute dekat mana2 yang masih tegar mengupdate kat sini..

Aku cuba untuk maintain di sini..
As well sekarang tak ramai yg tahu aku ada blog..
so, maybe boleh outspoken sikit la..
opssss..

Naa.. aku tulis balik pun bila my big boss ajak untuk membukukan anekdot
Anekdot ni macam cerpen la..
cuma more to your life..
kira macam blog ni laa..
So, luckily aku ada blog..
jadi, kiranya korek la khazanah2 cerita lama dulu untuk jadikan sebagai cerita..

Phewww.. senang kalau tahu apa nak tulis
but somehow stuck juga untuk buat dialog tu..
Biasa kat sini just naratif.. 
dan bila platform sana aku ubahsuai jadikan ada dialog..
mau pecah juga la kepala..
and mostly 90% adalah cerita sebenar
and 10% more hanya rekaan semata2 sebagai penyedap rasa..
semoga projek ini berjaya dilaksanakan..
kalau jadi.. nanti aku roger2 uolls yaa..
ehh.. ada ka uolls ni kat sini..
hihihi.. its okay

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..