Kan ku kejar cita-citaku

Assalammualaikum dan selamat sejahtera...

Hari ini dah masuk dalam minggu ketiga PKP..
dan tadi Perdana Menteri dah umumkan lanjutan PKP lagi..
sooo.. its will be a longggg holiday..

dan sepatutnya aku ambil peluang ni siapakan tugasan aku..
tapi itu laaaaa...
pemalas betul..
kalau tak, mesti dah boleh siapkan sampai Kertas Projek..

yeee.. aku sekarang dalam masa melanjutkan pelajaran dalam peringkat sarjana..
sekarang aku di tahun tiga.. masih lagi surviving..
dan ada lagi satu semester..
bunyi nya tu macam tak lamaa ja lagi..
tapi hakikatnya, sendiri yang tahu..
phewww..

aku melanjutkan dalam bidang sarjana pendidikan matematik..
mod C iaitu corsework dan dijalankan secara eksekutif..
meaning di sini as part time dan dijalankan sepanjang cuti sekolah..

well, to be honest..
nak mendisiplinkan diri is tougher than you think..
huhuhuhu..

dan bila berada di semester 3 ni, kebanyakan tugasan lebih kepada penyelidikan..
maksudnya.. baca, baca dan baca..
arghhhh.. itu sebabnya tugasan aku masing pending..

apa2 pun aku harapkan dapat terus kuat semangat dan cekal hati..
dan peruntukan sebaiknya masa dalam PKP ni..
insyaAllah..
doakan aku..

Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..