book review :: di mana Dia dihatiku

Assalammualaikum..

kali ini saya nak berkongsi tentang sebuah buku yang sempat saya habiskan di tanah suci..
di mana Dia dihatiku..
oleh pahrol mohd juoi..

bagi saya..
agak berat sedikit..
sebab menyingkap tentang diri kita..
sangat elok untuk bermuhasabah diri..
mungkin ini pertama kali saya membaca buku yang sebegini..

apa2 pon..
buku ini bagus..
sehinggakan kadang2 saya rasa macam ditembak.. huhu..

" memberi akan lebih gembira daripada menerima 
dengan syarat kita memberi dengan kasih sayang. 
Tanpa kasih sayang, kita tidak akan gembira dengan memberi.
Justeru, awas... 
sekiranya kita memberi tetapi tidak gembira lagi..
bererti kasih sayang dalam diri telah terjejas"

insyaAllah jika diberi kesempatan..
ingin mengulangya lagi..


Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..