tag oleh nazri~

okay, idea tidak mahu bagi kerjasama..
nasib baik ditag oleh si nazriey..
thanks buddy!!
hehe~


Real name: 
nur aainaa muhammad.. 
okay, sila jangan tanya kenapa ada 2 A itu.. aku xmampu nak jawab.. huhu..



Nickname: 
aina.. tak ada yang lain eh.. ;)

Zodiac sign: 
virgo..

Male or female:  
female.. perempuan.. gurl..


Elementary school: 
SK Sungai Ara, Penang..

Highschool: 
SMKA (P) AlMashoor, Penang..
yeahh sekolah gurl + agama.. sapa sangka kan.. hehe..

College: 
Kolej Matrikulasi Pulau Pinang.. KMPP 
dan sekarang di UTM sanjungan bangsa..

Hair colour : 
mestilah hitam..

Tall or short : 
tengah2.. 
unless kalau pakai heels 3inci.. baru aku rasa tinggi.. hehe..

Bekas kekasih saya adalah: 
erkk.. tolonglah mengaku siapa bekas kekasih aku.. huhu..

Saya sedang mendengar: 
bunyi tv neh hah.. khutbah jumaat kat tv1.. fuhh..

Mungkin saya patut: 
buat assigmnt.. berlambak kot.. huhu..

Saya suka: 
dia! hahaha.. tetttt~

Sahabat-sahabat baik saya: 
ialah mereka yang sentiasa disisi.. dia dan dia.. hehe~

Saya tak faham: 
kenapa kena jawab tag neh.. huhu

Saya kehilangan: 
masa yang semakin suntuk.. huhu..

Ramai yang berkata: 
masalahnya tak ada sapa pon yang kata..

Makna nama saya: 
cahaya mata air.. erkk.. macam pelik ja kan..

Cinta itu adalah: 
untukNYA..

Di suatu tempat, seseorang sedang: 
suka hati dialah nak buat apa pon.. aduhai..

Saya akan cuba: 
buat assignment.. huhu..

Ayat SELAMANYA membawa maksud: 
tiada pengakhiran.. hahhaa.. merepek!

handphone saya: 
boleh text and kol..
korang punya boleh ka?? hehe~

Bila saya terjaga dari tidur: 
saya carik bantal nak peluk.. huhu..

Saya paling meluat apabila: 
cakap tak serupa bikin..

Pesta/Parti adalah : 
tempat yang menghimpunkan ramai orang.. muahhhh~

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: 
tak ada.. tak reti nak tengok camna comel tuh.. huhu..

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
kanak2.. tak perlu pikir apa2 pon..

Hari ini: 
aku online.. online.. dan online.. 
azam untuk buat assignment mula hilang.. wahhhh..

Malam ini saya akan: 
pergi makan.. birthday adik aku.. nak celebrate.. ;)

Esok pula saya akan: 
online.. online dan online.. aci tak? haha.. 
esok sudah mahu balik johor.. sob..sob..

Saya betul-betul ingin: 
ingin.. ingin.. ingin.. buat assignment neh.. huhu..

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: 
macam manalah nak bagi cantik muka neh.. huhu..

Pusat membeli-belah atau arked permainan: 
shopping complex!

Makanan Barat atau Jepun : 
Barat!

Bilik yang terang atau gelap: 
erkk.. tengoklah nak buat apa.. kalau nak tido.. bilik gelap lah.. 
kalau nak buat keja, bilik teranglah..

Makanan segera adalah: 
makanan yang segera.. hehe

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?: 
erkkk.. ntah.. lupa..

Siapa yang anda mahu Tag?: 
aku tahu dia pun tak ada idea nak update blog..
muahhh~


Comments

Popular posts from this blog

kelas relief..

Unduk Ngadau Kaamatan 2017

PSM a.k.a FYP..